Πολιτική Επιστροφών

Η Εταιρεία αποσκοπεί στην απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της και για το λόγο αυτό θέλοντας να καλυφτούν όλες οι απαιτήσεις τους, προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων.
Ο πελάτης, στην περίπτωση που το προϊόν δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του λόγω λάθος εκτίμησής του, έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει στην ίδια κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, με τον ίδιο τρόπο και την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών και η Εταιρία θα του επιστρέψει το τίμημα αγοράς που κατέβαλε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής για την αρχική συναλλαγή (εκτός και αν συμφωνηθεί αλλιώς).
Ο πελάτης θα επιβαρυνθεί μόνο με το κόστος της επιστροφής στην Εταιρεία.
Τα έξοδα αποστολής που είχε πληρώσει ο πελάτης κατά την αγορά του δεν επιστρέφονται και το προϊόν επιστρέφεται στην Εταιρεία με κίνδυνο του πελάτη.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να αιτιολογήσει την απόφασή του αυτή. Το λεγόμενο αυτό «δικαίωμα υπαναχώρησης» είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καταναλωτή στις συμβάσεις εξ αποστάσεως και έχει το δικαίωμα να το ασκήσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Το ανωτέρω χρονικό διάστημα ξεκινά να μετρά από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Ο πελάτης οφείλει να στείλει έγγραφη ενημέρωση σχετικά με την επιθυμία του να υπαναχωρήσει και στην ενημέρωση αυτή πρέπει να αναφέρει τα προϊόντα τα οποία επιθυμεί να επιστρέψει και τον αριθμό της παραγγελίας του. Η ενημέρωση αυτή πρέπει να σταλεί στην ακόλουθη διεύθυνση: sales@sofokleous4st.gr.

Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων
  1. Ο πελάτης να επικοινωνήσει εγγράφως με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  2. Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί, χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί και να είναι στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβε ο πελάτης.
  3. Το προϊόν να συνοδεύεται από το επίσημο παραστατικό της Εταιρίας (απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο).
Σημείωση

Προϊόντα καπνού, πούρα, αναλώσιμα είδη και ευπαθή προϊόντα τα οποία όταν αποσφραγιστούν δεν είναι κατάλληλα για λόγους υγιεινής (όπως πίπες, πιπάκια κ.τ.λ.) ΔΕΝ επιστρέφονται βάσει νόμου.

Υποχρεώσεις Εταιρίας
  1. Η Εταιρεία αναλαμβάνει να επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματά του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα υπαναχώρησης.
  2. Η Εταιρεία δεν οφείλει να επιστρέψει χρήματα στον πελάτη ο οποίος επέστρεψε τα προϊόντα και το μέσο αποστολής που χρησιμοποίησε δεν ήταν ασφαλές με αποτέλεσμα να χαθούν, να καταστραφούν, ή να κλαπούν τα προϊόντα.
  3. Στις περιπτώσεις που αποδεδειγμένα έγινε λάθος στην αποστολή με υπαιτιότητα της Εταιρείας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό, η Εταιρεία αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάστασή του.
Ανταλλαγή προϊόντος

Ο πελάτης πρέπει να στείλει εγγράφως την επιθυμία του να κάνει αλλαγή του προϊόντος με ένα άλλο και να στείλει πίσω (ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται ανωτέρω για την επιστροφή εμπορευμάτων) το προϊόν που έχει ήδη παραλάβει. Μετά θα λάβει το προϊόν το οποίο έχει επιλέξει να αντικαταστήσει με το αρχικό προϊόν. Ισχύουν όλοι οι όροι σχετικά με τις αποστολές και όλη τη διαδικασία που ισχύουν και για τις επιστροφές.

Εγγύηση Αυθεντικότητας

Η Εταιρεία εγγυάται την αυθεντικότητα όλων των προϊόντων τα οποία πωλούνται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Ελαττωματικά προϊόντα

Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία στην παρακάτω διεύθυνση: sales@sofokleous4st.gr.

Στην ανωτέρω διεύθυνση ο πελάτης μπορεί γενικά να ενημερώνεται για οτιδήποτε σχετικό με το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας και να ζητά περαιτέρω ενημέρωση και διευκρινίσεις.